Φυσικά και μου διέφυγε. Είχα χάσει κάθε επαφή με τον σινεκόσμο μου και το καλοκαίρι σαφώς και δεν βοηθάει. Έστω και αργά παρακολούθησα την τριλογία του Per Fly.
1)Bænken (2000)
Όταν ξεκινάει κανείς να αναρωτιέται για ποιον να πρωτοστενοχωρεθεί, τότε τα πράγματα είναι μάλλον σκούρα. Αποφασίζει να αντιμετωπίσει την κατάσταση παθητικά. Ή μάλλον ενεργητικά;Εν πάση περιπτώση διέξοδος υπάρχει όπου βλέπεις τη λέξη EXIT γραμμένη με μεγάλα φωτεινά γράμματα. Conclusion: Για χάρη της κοινής λογικής δεν αξίζει να λυπάσαι πια. Η αναμονή για την απόκτηση του Prop og Berta(2000)που φτιάχτηκε in between πρώτης και δεύτερης ταινίας αποτελεί καψόνι πρώτης τάξεως..χεχε, ok let's be honest δεν είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό το τρυφερό διάλειμμα όπου βρίσκει το κουράγιο να φτιάξει animation? Ουπς, υποτιμητικό σχόλιο ήταν αυτό or what?
2)Arvet (2003)
Κινήσεις που θέλεις να κάνεις. Κινήσεις που θέλουν οι άλλοι να κάνεις (γι'αυτούς είναι βλάκα όχι για σένα). Το είδα από την πλευρά του Christoffer. Νομίζω ότι η οπτική μου είναι λάθος για μένα και ίσως μια δεύτερη φορά το διορθώσει αυτό.
3)Drabet (2005)
Σε αυτό το σημείο επιβεβαιώνω δυο πράγματα: πρώτον ότι έχω χάσει επαφή με την πραγματικότητα και δεύτερο ότι αδυνατώ να πιστέψω σε τέτοια ενδεχόμενα, που μας στέλνει πάλι πίσω στο πρώτο.
1)Bænken (2000)
Όταν ξεκινάει κανείς να αναρωτιέται για ποιον να πρωτοστενοχωρεθεί, τότε τα πράγματα είναι μάλλον σκούρα. Αποφασίζει να αντιμετωπίσει την κατάσταση παθητικά. Ή μάλλον ενεργητικά;Εν πάση περιπτώση διέξοδος υπάρχει όπου βλέπεις τη λέξη EXIT γραμμένη με μεγάλα φωτεινά γράμματα. Conclusion: Για χάρη της κοινής λογικής δεν αξίζει να λυπάσαι πια. Η αναμονή για την απόκτηση του Prop og Berta(2000)που φτιάχτηκε in between πρώτης και δεύτερης ταινίας αποτελεί καψόνι πρώτης τάξεως..χεχε, ok let's be honest δεν είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό το τρυφερό διάλειμμα όπου βρίσκει το κουράγιο να φτιάξει animation? Ουπς, υποτιμητικό σχόλιο ήταν αυτό or what?
2)Arvet (2003)
Κινήσεις που θέλεις να κάνεις. Κινήσεις που θέλουν οι άλλοι να κάνεις (γι'αυτούς είναι βλάκα όχι για σένα). Το είδα από την πλευρά του Christoffer. Νομίζω ότι η οπτική μου είναι λάθος για μένα και ίσως μια δεύτερη φορά το διορθώσει αυτό.
3)Drabet (2005)
Σε αυτό το σημείο επιβεβαιώνω δυο πράγματα: πρώτον ότι έχω χάσει επαφή με την πραγματικότητα και δεύτερο ότι αδυνατώ να πιστέψω σε τέτοια ενδεχόμενα, που μας στέλνει πάλι πίσω στο πρώτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου