υπάρχουν δυο ποικιλίες βασιλικού ο καλοκαιρινός και ο χειμωνιάτικος/ όπου ο τελευταίος πλατύφυλλος/ φουσκώνω σαν παγώνι όταν αναφέρομαι σ' αυτόν/ λες κι έχω κάνα στρέμμα βασιλικούς/6 a.m./ βγαίνω στους κήπους της Βαβυλώνος να μιλήσω στη χλωροφύλλη/ ψιθυρίζω αργά όποια πρωινιάτικη ανοησία μου κατέβει/ όπως ότι έχω καιρό να φάω αυγά ποσέ/ ή ότι το L'humanité ήταν μια μάπα κι ορκίζομαι να μην ξαναδώ Dumont μέχρι το επόμενο πλειστόκαινο/ σε κάποιο απέναντι μπαλκόνι ένας άντρας και μια γυναίκα λογομαχούν με έντονες κινήσεις/ τα συριστικά κινούνται επιθετικά στο πλέγμα του ήχου / L'Amour et La Violence/ στο σκηνικό εντάσσονται φρικαρισμένο βρέφος που κλαίει/ γέρος που τακτοποιεί ντουλάπα με ασπρόρουχα/ κουρδικό προλεταριάτο που ετοιμάζει κολατσιό/ ώρα εβδόμη πρωινή/ υπάρχει ένα σκυλί που κοιτάει επίμονα/ το φορτηγό που ξεφορτώνει τυροκαυτερές σε παρακείμενο σουπερμάρκετ/ έχω κολλήσει σχεδόν τη μούρη μου στο κυπελάκι με το αχνιστό τσάι/ κρυώνω/ σύντομα εμφανίζεται υπάλληλος του δήμου με σκούπα μάγισσας/ ο οποίος αδειάζει νευρικά το μικρό κάδο/ βλέμμα τάιλερ ντέρντεν-περιμένω-το- σουκου-για-να-μπανίσω-κωλάρες-στο-ΑΝΑΚΤΟΡΟ/ την ίδια ώρα σποτάρω ξανθό πρόσωπο να κινείται στο απέναντι πεζοδρόμιο/ είναι ένα κορίτσι με μπλε αθλητική στολή/ με τον αριθμό μηδέν/ δηλαδή 0/ δε ξέρω ποιος μπορεί να παίζει μ' αυτό το ατελές σχήμα στην πλάτη/ πάντως πάνω απ' το μηδέν γράφει ΑΛΙΚΗ/ Άλις ντίαρ πές τους να σου δώσουν κάνα αριθμό τις προκοπής/ όπως τρία 3/ έστω τέσσερα 4/ αλλά εκείνη τη στιγμή καταφθάνει το αμόρε που της ρίχνει τουλάχιστον είκοσι χρόνια/ γιου γκαντ ιτ ολ ρονγκ Άλις/ κι εσείς μη με ρωτάτε τι κάνω τα πρωινά μετά τα βράδια.
6.10.10
Γιου γκαντ ιτ ολ ρονγκ
υπάρχουν δυο ποικιλίες βασιλικού ο καλοκαιρινός και ο χειμωνιάτικος/ όπου ο τελευταίος πλατύφυλλος/ φουσκώνω σαν παγώνι όταν αναφέρομαι σ' αυτόν/ λες κι έχω κάνα στρέμμα βασιλικούς/6 a.m./ βγαίνω στους κήπους της Βαβυλώνος να μιλήσω στη χλωροφύλλη/ ψιθυρίζω αργά όποια πρωινιάτικη ανοησία μου κατέβει/ όπως ότι έχω καιρό να φάω αυγά ποσέ/ ή ότι το L'humanité ήταν μια μάπα κι ορκίζομαι να μην ξαναδώ Dumont μέχρι το επόμενο πλειστόκαινο/ σε κάποιο απέναντι μπαλκόνι ένας άντρας και μια γυναίκα λογομαχούν με έντονες κινήσεις/ τα συριστικά κινούνται επιθετικά στο πλέγμα του ήχου / L'Amour et La Violence/ στο σκηνικό εντάσσονται φρικαρισμένο βρέφος που κλαίει/ γέρος που τακτοποιεί ντουλάπα με ασπρόρουχα/ κουρδικό προλεταριάτο που ετοιμάζει κολατσιό/ ώρα εβδόμη πρωινή/ υπάρχει ένα σκυλί που κοιτάει επίμονα/ το φορτηγό που ξεφορτώνει τυροκαυτερές σε παρακείμενο σουπερμάρκετ/ έχω κολλήσει σχεδόν τη μούρη μου στο κυπελάκι με το αχνιστό τσάι/ κρυώνω/ σύντομα εμφανίζεται υπάλληλος του δήμου με σκούπα μάγισσας/ ο οποίος αδειάζει νευρικά το μικρό κάδο/ βλέμμα τάιλερ ντέρντεν-περιμένω-το- σουκου-για-να-μπανίσω-κωλάρες-στο-ΑΝΑΚΤΟΡΟ/ την ίδια ώρα σποτάρω ξανθό πρόσωπο να κινείται στο απέναντι πεζοδρόμιο/ είναι ένα κορίτσι με μπλε αθλητική στολή/ με τον αριθμό μηδέν/ δηλαδή 0/ δε ξέρω ποιος μπορεί να παίζει μ' αυτό το ατελές σχήμα στην πλάτη/ πάντως πάνω απ' το μηδέν γράφει ΑΛΙΚΗ/ Άλις ντίαρ πές τους να σου δώσουν κάνα αριθμό τις προκοπής/ όπως τρία 3/ έστω τέσσερα 4/ αλλά εκείνη τη στιγμή καταφθάνει το αμόρε που της ρίχνει τουλάχιστον είκοσι χρόνια/ γιου γκαντ ιτ ολ ρονγκ Άλις/ κι εσείς μη με ρωτάτε τι κάνω τα πρωινά μετά τα βράδια.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου